måndag 20 december 2010

oh happy helg

upptäckte att jag har 25 dagar semester kvar som jag måste ta ut innan mars är slut. Så jag började i veckan och tog fredagen ledig. Väldigt skönt eftersom veckan på kontoret inte känts överdrivet bra. Har inte varit särskilt motiverat, varit trött, Sim har sovit dåligt, jag har sovit dåligt, tränat dåligt osv. Men att vara ledig på fredagen strök ett sträck över allt detta.

Jag har promenerat. Städat. Lagat pierogi. Varit på middag hos Chris, och vad som känns mycket mycket mer. Vilken stor skillnad det är att ha tre dagar ledigt. Plötsligt både hinner man med saker och slipper söndagsångest. 

Sim med Micke i varsin fin mössa

Sista touchen på älgsteken

Pommes dushess

Hulda och Tora tyckte Simone var riktigt kul

Världens största Ris a la Malta

Och en mycket glad Simone 

Inga kommentarer: