måndag 31 mars 2008

sunday without blues

ångestfri söndag idag för ovanlighetens skull.

Vaknade alldeles för sent och upptäckte att det egentligen var ännu senare då pappa med ett telefonsamtal meddelade att klockan ska ställas fram en timme och vad sjutton gör jag i sängen fortfarande.

Brunch på Bitter med Carolina och pojkarna från Handels. Mycket trevligt och alldeles för mycket att äta.

Sen hem, på med träningskläder och ut till Skatås. Hade tänkt springa femkilometerslingan men råkade springa vilse och hamnade på åttan istället. När jag upptäckte att jag var på åttan vågade jag inte ta en annan väg, för tänk om jag skulle hamna på 100 kilometerslingan istället. Men det gick hur bra som helst. Första fyra kilometrarna gick lite trögt, men sen gick det bättre och bättre. Var mycket nöjd med mig själv.

Och jag tror våren har kommit till Göteborg.

Inga kommentarer: