onsdag 19 augusti 2009

relaxing walls

Tystand i en vecka nu. Har inte riktigt känt mig motiverad att skriva något även om jag inte saknat händelser att skriva om.

Och igår var ingen rolig dag.
Möttes av ett meddelande i min inbox ”diplomacy is not your strongest virtue” från Jean-Emmanuel, och sen gick det bara utför resten av dagen. Enda ljuspunkten var klättringen efter jobbet. Det har äntligen slutat regna och blivit riktigt varmt. Det känns så otroligt lugnade att komma ut i skogen, till bergen efter en jobbig dag på kontoret. Jag måste verkligen släppa all jobbstress och bekymmer och bara fokusera på det jag gör.
Idag blir det mer klättring. Kanske vågar jag leda spagaten.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kan förstå att en fransman kan ha svårt för din diplomati (på franska = fjäsk).
Synd att jag inte hade läst detta när jag träffade dig igår, då kanske jag vetat mer.
hoppas du är nöjd med gårdagens klättring det var bra jobbat med torrsimmet.
Klättringen har inte samma avkopplande effekt på mig alltid, jag kan bli stressad av relationen tid och ambition ganska ofta.
Ganska trevligt att stå att säkra dock, med undantag för nackspärren tycker jag att det är avkopplande.

Mikael