fredag 22 januari 2010

Amsterdam day one

Nappflaskor ser inte riktigt ut som hemma... Vilken ska jag köpa?

Vaknade rätt så utvilade efter en god natts sömn. Och efter en dyr
men helt ok hotellfrukost gav vi oss ut på stan. Och jag måste säga,
Amsterdam är en riktigt cool stad. Vackra byggnader, massa häftiga
affärer, mycket intressanta människor att titta på. Och nu har till
och med jag lärt mig hur gräs luktar. Vi åt lunch på ett café, mackor med manchego ost och varm choklad. Sen blev det ett stopp på Ben&Jerrys för våfflor med glass och chokladsås.
Nu är klockan lite efter åtta och vi har bokat bord på en indonesisk restaurang klockan nio. Och ja, jag har shoppat. Det går liksom inte låta bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohla, köp alla tre frukost, lunch och middag så man vet vad man får. Love your blegod mum