söndag 14 november 2010

sick week

inga inlägg på hela veckan eftersom den spenderades i horisantalläge på soffan. Jag har varit sjuk. För första gången på över ett år. Som jag kommer ihåg det så sista gången jag var dålig var dagarna efter bröllopet då vi fick skjuta på vår bröllopsresa eftersom jag fick spendera några dagar i soffan. Och jag har aldrig varit borta från jobbet så länge. Om man inte räknar föräldraledigheten. Jag har verkligen försökt njuta av tiden i soffan, av att ta det lugnt och läsa böcker. Men jag har haft lite svårt att slappna av. Känt mig för rastlös och lite för fylld av behovet av att vara aktiv och delaktig i vardagen. Jag har kommit ut en gång på hela veckan, och det var när vi tog en promenad till Drömmarnas Kaj. Några pix därifrån, samt en förbadbild på Sim och Micke.











1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt Simone är =) //Maria