fredag 21 februari 2014

Sju gånger Februari

Tittandes tillbaka verkar Februari vara lite av en resemånad. Vet inte om det har något samband med det att jag fyller år. Eller bara att månaden är så extremt tråkig att ljusglimtar behövs.
I vart fall. 

I år var vi i Hemsedal och åkte skidor. Även den lilla människan på bilden
 


För ett år sedan. 2013, var jag i Samnaun med föräldrar och syster. Skidor och bräda igen

För två år sedan. 2012, var det Badgastein som gällde. Med Anna och andra kompisar



För tre år sedan. Slutet av Februari 2011 åkte vi till La Gomera. Med Maria, David, Micke och små bebisar


För fyra år sedan. 2010, var jag väldigt gravid i Amsterdam tillsammans med Ewa



Och för fem år sedan. 2009, skidor igen. Denna gången Kvitfjäll med föräldrar och Ewa

Och för sex år sedan. 2008. Befann jag mig hela Februari i Bukarest. I och för sig ännu mer grått än Göteborg


Inga kommentarer: