lördag 22 februari 2014

ten years of me

När jag ändå håller på att titta tillbaka. Vanlig sak när man börjar bli gammal har jag hört. Jag har lyckats gräva fram bilder från mina födelsedagar (eller nära inpå) de sista tio åren.
Lite självcentrerat att lägga upp bilder på sig själv. Men det är ändå min blogg.
26 fyller jag här. På en skidresa nånstans

Fyller 27.  Födelsedagsfest i mitt etta på Ågatan
Fyller 28. Här på en resa till Bryssel
Fyllt 29. Sent sent på kvälle 
Vid 30 ser jag både lite rund och korthårig ut 
Här har jag snart fyllt 31
Vid 32 är jag gravid. Och rund igen 
33 såg ut att vara bra
34 i ett kallt Göteborg. Jag har klippt lugg 
35 gör mig väldigt korthårig
Och ja, nu är det dags för 36

1 kommentar:

Anonym sa...

Det enda som ändras är att ditt hår bara blir större och större, hahaha. lika snygg nu som då. kolla frisyren när du fyllde 27/E