lördag 12 april 2014

Day after day

Fortfarande ingen lägenhet såld. Jag förstår inte. Ingen kommer till visningen. Hur kommer det sig att ingen kommer till visningen?? Jag ställer mig helt frågande. Och börjar känna mig väldigt trött. Men men. Förr eller senare hoppas jag. Men helst mer förr.
Annars så händer det inte så mycket. Vi har inte flyttat en endaste pinal ännu, inte börjat måla, inte börjat pyssla, inte börjat fixa, allt ligger liksom på is. Och det känns lite tråkigt. Men jag tycker mer och mer om lägenheten efter varje besök. Och längtar verkligen efter att flytta dig och börja göra fint och bo där. Ska bli mycket roligt.

Annars i veckorna flyter allt på som vanligt. Ibland känns det som man bara avverkar dag efter dag. Prickar av saker på kalendern utan att egentligen komma nånvart. Men jag antar att det också är ok. I perioder.

Simone har fyllt år. Vilket har passerat relativt obemärkt. Vi har fullt upp med annat. Vi har vart på kalas då Alice har fyllt år. Jag har varit i Tyskland på jobb och Sim och Micke har varit i stugan. Jag har sprungit ett elva kilometer lopp i min snabbaste hastighet. Och varit ute och ätit middag och druckit drinkar med Carolina. Allt flyter egentligen på hur bra som helst. Fast vädret suger. 

 

Inga kommentarer: