måndag 27 oktober 2008

running

sov som en sten, för hur det än är så är min egen säng den allra bekvämaste. Även om den är något bättre när du är i den också. Annars har jag inte gjort så väldigt mycket idag. Ätit en någon skral frukost, för jag hade ingen större lust att gå och handla och sen tillbringat större delen av förmiddagen med att ligga på soffan och läsa tredje delen av min vampyrkärlekssaga. Tog mig samman något senare på dagen, drog på mig springkläder och gav mig ut. Sprang hem till mina föräldrar, har tänkt göra det länge men inte kommit mig för. Nu var det perfekta tillfället. Det tog en timme och tio minuter, men jag sprang nog alldeles för långsamt eftersom varken min puls eller andning gick upp. Måste nog skaffa pulsklocka, annars kommer jag alltid fega ut och springa för långsamt. Hemma hos föräldrar blev det middag med filé mignon (eller hur det stavas) svampsås och blomkålsmousse. Ostar till efterrätt. Mycket gott. Lånade sen bilen hem, kände mig inte helt upplagd för att springa tillbaka. Ska hämta min egen bil från verkstan imorgon. Det blir inga bullar dock. Har tagit en månad att laga den ju.

Här är förresten en bild av fasaden på kyrkan jag har tänkt vi ska gifta oss i. Klicka på bilden för att se bättre.

1 kommentar:

Mikael sa...

Skön grekisk romersk känsla över kyrkan tycker jag. För tankarna lite mot ett tempel.
Jag tycket du är jätteduktig som springer så mycket och att du börjar ta dig för att göra längre och längre sträckor.
Pulsklocka kan nog hjälpa för att hitta var gränsen går för vilken puls man orkar.

Jag är fortfarande nyfiken på vad du kommer tycka om min bilskiva