söndag 12 september 2010

helgen som varit

har gått ovanligt snabbt. Redan är det måndag och vanlig vecka igen. Fredagen gick med vanliga sitta i parken rutinen och sen när Micke kom hem från jobbet gick jag ut på promenad. Jag och Sim träffade upp mamma och vi tittade på Pariserhjulet by night. (bild av mamma)
På lördag åkte vi upp till stugan i Dalsland för att hälsa på Mickes föräldrar.
Men först åkte vi hem till mina föräldrar för att låna bilen. Och det blev som vanligt en hel del bebislek.
I Dalsland var det var blött och kallt och otrevligt i skogen. Men jag hittade kantareller och Sim fick leka lite mer med sin farmor.
Idag skulle jag egentligen göra massa saker. Träffa Anna och Åsa, springa, umgås med Micke och massa mer. Men ingenting blev gjort. Tiden bara försvann. Men vi hann mata Sim med sötpotatis. Och hon verkade tycka det var jättegott. (foton av Micke)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt hon är =) Visst är det gött att börja ge vanlig mat? Jag kände:FREEDOM!! (tänk Mel Gibson i Braveheart)när vi slutade amma ;)
Hoppas allt är bra med er!
Kram Mimmi