söndag 28 oktober 2007

fishy dinner

Hemma från träningen. Trots att jag inte alls var sugen att ge mig ut i stormen så var det grymt skönt att träna när jag väl börjarde. Och idag fick jag ju bestämma, alltid extra roligt när man får skrika uppmuntrande tillrop och se folk vackla omkring av trötthet. Enda nackdelen är att de hämnas när det är deras tur.

Nu har jag ätit middag, gravad lax, knäckebröd och clementiner. Nice. Nu är det té och bokdags. Antagligen inte så väldans länge eftersom jag verkar leva i sommartiden fortfarande.

Har börjat läsa Jens Lapidus Snabba Cash. Har inte riktigt kommit in i språket ännu, men som tur är jag inte alldeles för gammal för att förstå slangen (heter det så?) som används.

1 kommentar:

Mikael sa...

Du gussen, fattar säkert tugget med lite tid inch allah;)

Jag har precis kommit in efter en strålande dag i fält, inte hittat ett skit men väl tröttat mig rejält med att vandra massa kilometer i Träsk och is. Ingen gympa ikväll alltså.

Skulle vilja vara med på ett av dina pass, kan inte du hålla fredagspasset när jag kommer hem, jag snacka med Erik?

Längtar efter dagens uppdatering av din dag.

Puss och kram