onsdag 6 februari 2008

last day

Sista dagen i Bukarest. Tiden har gått blixtrande snabbt. Jag trodde innan jag kom hit att en månad skulle kännas som lång tid. Att jag skulle hinna med hemlängtan, ensamhet och tristess. Men inget av detta. Förutom efter ett par stick av saknad efter M så har jag inte hunnit. Månaden har varit fylld av nya intryck, nya lärdommar och nya möten. Känslor både positiva och negativa har blandats om vartannat. Jag behöver antagligen landa lite och analysera tiden här. Fundera på ifall det här är något jag skulle vilja för en längre period av mitt liv.

I morse klippte jag min lugg framför spegeln med nagelsax.

Snart hemma.

1 kommentar:

Mikael sa...

Äntligen har jag ett par minuter på mig att kommentera.

Jag tror att vistelsen har varit mycket nyttig och jag håller med om att tiden gått fort. Nu ses vi snart igen:)

Hade möjlighet att titta på bilderna okså. Mycket bra bilder med mycket personlighet i.

Trevlig resa!