torsdag 5 juni 2008

as if I give a fuck

lång dag idag.
Lååååååång. Och bättre blir det inte imorgon.

Har en intressant konflikt på g med CFO'n i Ryssland. Värre mansshauvinistiska kommentarer än de jag fick får man nog leta efter. Och jag blev arg. Jag blir nästan aldrig arg.
Jag tycker inte man får skriva så till någon man aldrig har träffat och förväntar sig ett samarbete med. Det är att sätta sig på sina höga hästar och tro att hierarki ska spela någon roll när det gäller att få jobbet gjort. Arg!

Vill du veta vad det hela handlar om kolla mailet (jag skickade hela konflikten till dig. Enjoy). Börja underifrån och berätta vem som har rätt.

Annars cyklat till jobbet och cyklat hem. Perfekt väder, strålande sol, vindstilla och varmt. Kändes riktigt bra. Speciellt nu efter jobbet då jag var arg. Älvsborsbron är rätt så bra på att plana ut alla aggressioner och förvandla benen till spaghetti.

Ska cykla imorgon också. Har ställ cykeln i förrådet istället för källaren, hoppas ingen snor den.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Lååååååång dag imorgon

Inga kommentarer: