onsdag 25 juni 2008

back on track

home sweet home.
Jag älskar vår lägenhet. Den får mig att känna mig välkommen när jag kommer hem trött på kvällen. Chokladen som ligger på bordet kan ju i och för sig vara en bidragande orsak till detta.

Varit och gymmat med mamma idag. Tänkte att jag ska försöka komma igång, iallafall två dagar i veckan, så jag äntligen kan bygga upp lite muskler. Har blivit klen och svag igen. Dags att bli stor och stark.

Igår var jag och anna i Skatås och sprang. Vi skulle springa åttan men lyckades av nån outgrundlig anledning springa fel. Fråga mig inte hur, då åttan är det enda elljusspåret i Skatås, men jag tror vi har en hemlig talang att gå vilse. Har gjort det förut när vi har varit ute och sprungit. Hur som helst så blev det nog mycket längre än åtta kilometer och jag kände mig stark hela vägen. Var mycket nöjd med mig själv. Anna är väldigt bra att springa med. Vi är nästan jämnstarka (hon är lite bättre) och jag kan behöva nån som driver på mig lite.

Jag har köpt biljetter till Kent och Thåström som spelar nångång i Juli på Slottskogsvallen. Ska bli mycket roligt. Två grymma konsärer i ett. Funderar också på att köpa biljetter till Way out West. Neil Young är det stora dragplåstret. Fast jag har aldrig lyssnat på honom. Är han bra? Bad Religion spelar på Torsdag. Jag hade gärna gått men jag tror att eftersom de har släppt massa album sen sist jag lyssnade på dem (typ gymnasiet) så kommer jag inte känna igen en enda låt. Då är det inte lika roligt. Vi har inte gått på spelningar på länge tillsammans. Det är lite synd. Med tanke på att vårat förhållande lite inoficiellt började med Metallica.

Något virrigt inlägg med inte allt för avancerat språk. Men jag känner att jag är trött och inte skrivit på länge, så ett litet talspråksinlägg för duga för stunden.

1 kommentar:

Mikael sa...

Lite avundsjuk på din mamma som har möjlighet att gå och gyma med dig. Det var kul när vi gjorde det tillsmmans.
Jag tror bara jag lyckats springa vilse en gång och då blev det på minussidan, kul att du och Anna kan komma vilse så bra. Två vilsna men glada annor i skatås. Tycker det låter lite roligt.

Bra inlägg tycker jag och inte alls lite som du sa över telefon.

ser fram emot nästa