söndag 11 januari 2009

so normal

lyckades samla ihop mig efter nån timme på soffan. Illamåendet och yrseln gick över relativt snabbt. Specielt efter en väldigt lång och varm dusch. Inget fint väder idag, men det regnar inte iallafall och jag tog en promenad ner till stan och gick en stund till biblioteket. Avenyn var full av demonstranter som skrek om död åt sionisterna.

Är hundvakt idag, Naja är här. Allt är så mycket trevligare med en hund i närheten. Åkte bort till mina föräldrar en stud, jag skulle låna tennisbollar för att kunna tvätta duntäcket. Som vanligt blev det glada utrop, massa klappar och en hel del korv som försvann.

Angående duntäcket. Jag har tvättat det nu. Och tumlat med massa tennisbollar. Men det är inte så puffigt som jag skulle vilja ha det. Och lite gulnat och fläckigt till råga på allt. Ska försöka puffa till det lite mer imorgon. Men jag vet inte om det blir bra.

Kvällens film var "The Legue of extraordinary gentlemen". Bra koncept men rätt så tråkigt utförande. Antar att du har sett den så det blir ingen recension den här gången.

Jag har legat på soffat med Naja på magen. Ett litet djur med ett hjärta som bultar. Det känns tryggt.
Nu ska jag sova.

1 kommentar:

Mikael sa...

League of gentleman är en film som det känns som om de kunde gjort mycket bättre.

Om inte täcket är puffigt nog så blir vi väl tvugna att köpa ett nytt.

tur att illamåendet har gått över för dig, själv tänker jag nog ta mig till vårdcentralen imorgon, min hals är inte snäll och jag tycker det är dags att kolla upp det.

längtar hem