torsdag 15 januari 2009

som vanligt

precis kommit hem från kontoret. Sista dagen i rapporteringen och alltid är det något som går fel. Även om vi tror att vi ligger bra till innan så är det alltid något som krånglar i sista stund. Men snart så ska lisa ta över Rumänien, så jag slipper bråka med dem varje månad. Det får hon göra. Moahaha.

Annars har jag inte så mycket vettigt att berätta. Dagen gick så snabbt att när folk började säga hejdå var min första tanke "vad menar de" tills jag såg att klockan var halv sex. Jag har ätit en halv kebab till lunch och en halv kebab till kvällsmat. Jag har druckit varmt kaffe och kallt kaffe, bränt kaffe och äckligt kaffe. Jag har gjort översvämmning i kaffebryggaren och jag har ätit ett päron. Det har varit en vit tät dimma utanför fönstret idag och en IT kille med långt hår och Hultsfredarmband vid namn Anton lagade min dator. Som led av en oväntat krasch igår. Jag har pratat i telefon med utlandskontoren och med mina kollegor i rummen bredvid jag har pratat en gång med mamma och messat med syster. Jag har pratat en gång med dig. Jag har jobbat och lyssnat på musik samtidigt och jag har jobbat i tystnad. Eur/sek kursen har stigit över elva kronor igen och vi har revisorer på besök på kontoret. Jag har förklarat för dem hur jag går tillväga för att köpa valuta på termin. Jag har kört bil och struntat i att tanka samt motionerat mina träningskläder fram och tillbaka i bagageluckan för andra dagen i rad nu. Jag tror det är mer eller mindre allt.

Jag ska sova nu.

Inga kommentarer: