måndag 4 oktober 2010

inte mycket sammanhang

är tillbaka på kontoret idag. Kändes jobbigt att gå hemifrån och jag var lätt sentimental när jag åkte iväg. Men sen dog min hoj och jag var tvungen att putta på den i 40 minuter (nästan) så alla sentimentala känslor förvandlades till ilska och svett. Jag kom till jobbet två och en halv timme senare än jag hade tänkt mig. Inte den bästa starten jag kunde haft. Micke däremot hade en väldigt bra dag hemma med Sim. Istället för att beklaga mig mer slänger jag upp ett gäng bilder från de två senaste dagarna. Gör mig glada iallfall.

Äntligen en kvällsrutin med bad etablerad. Sim tycker det är roligare och roligare. Kanske blir en sväng med Micke på babysim någon gång framöver.
Top Model. Och då menar jag inte mig. Har totalt kommit ur det här med att sminka mig de senaste sex månaderna.
Det är kul med bebis.
Check out the ögonfransar
Bakat frukostbullar söndag morgon.
Min sista dag i parken. Inte lika varmt längre.
Systers födelsedag i efterskott. Gissa grönsaken på tårtan.
Bibi och Sim
Ge mig min kanin. Som visade sig vara en hund. Liten ful och rosa iallafall.
Nu har vi köpt en babystol och Sim kan sitta vid bordet som en vuxen bebis.

1 kommentar:

Mikael sa...

glada, fina och roliga bilder.
Dina problem med fordon till jobbet slår ju rekord, men med en så dålig start kan det ju bara bli bättre.
känns bra att det mesta funkar bra för oss i övrigt tycker jag