måndag 22 augusti 2011

ups and downs

måndag morgon. Sitter redan på kontoret med dagens första kopp äckelkaffe och gör en liten bloggupdate istället för att gå igenom alla nya mail. Helgen har varit lite sådär. Middag hos Chris, mormor har kommit, bebislek, träning. Roligt. Men jag har varit trött. Så väldigt trött. Sen lördag eftermiddag har jag känt mig helt energilös, dränerad, okapabel att ta fram minsta uns av livsglädje. Som tur har det gått över. Botat av middag på verandan, Lejonet och Björnen glass, gott kaffe, mina föräldrar, varma koppar té och en lugn kväll framför Bones med Micke. Och nu känns det som en något bortslösad helg.

Middag hos Chris som sagt. Musselsoppa som Simone slukade, räkpaj och marsipantårta. Och bebislek. Första gången jag har sett henne leka på riktigt med någon annan. Bådar lite bra för dagis nästa vecka.
Musslor i curry
Tora och Sim

Jordgubbs på gång

Micke, the lekfarbror

Sen slappa lite med en bok

Inga kommentarer: