onsdag 3 augusti 2011

the last days of summer närmar sig

den 29 fyllde Micke år. Och även om jag varken sjöng eller gjorde i ordning frukost på sängen så fixade jag bebisfri kväll. Och natt. Middag på Texas Longhorn och generell romantik. 
Jag tror det var godkänt. 
Champagne som fördrink och bälte i present 
Marguarita 
Djupa samtal (eller nåt) 
Mickes chilli 
Min hummer
Efterrätt!!
 Sen har vi hängt lite på Grimmered. Mina föräldrar är bortresta så vi lånar verandan, trädgården, poolen och storbildsteven. 


Första dagen i Augusti tog vi bilen för en heldagsutflykt på Marstrand. Måste varit årets varmaste dag. Men då vi mestadels hängde på Carstens fästning märktes det inte så mycket. Svalt och kallt under valvbågarna. Vi promenerade, lekte, åt glass och fisksoppa. Marstrand är lovely. Sim däckade som en sten när vi kom hem. 
I väntan på båten 
Utforska fästningen
Glass i stora lass

Inga kommentarer: