fredag 1 februari 2013

försöker ignorera att jag helst vill ligga under en filt på soffan

jag är fortfarande precis lika sjuk.  I en hel vecka nu. Det suger fett faktiskt. Hade helst velat ligga hemma på soffan och tycka synd om mig själv. Men är på kontoret för att fixa lite grejer. Har varit hemma hela veckan annars, till ingen nytta känns det som. Igår hämtade Micke på dagis, tog henne till frisören och sen gick vi alla till Universeum. Mycket trevligt trots låga energinivåer.
Idag är planen att Sim ska åka till Grimmered efter dagis och jag och Micke ska gå på bio. Jag hoppas verkligen att jag kan hålla mig såpass frisk att jag orkar med en bio. 
Taggigt
Bygga grejer
Brygga i djungeln

1 kommentar:

Anonym sa...

Egentligen nya bilder :)
Hur var Sim hos frisören? Har du kokat rosol? Lite sent nu det skall man göra direkt när det känns konstigt i kroppen. Pussar mamma