tisdag 26 februari 2013

pizza med fyra ostar

grymt bra dag idag. Strålande solsken och mycket mycket bra åkning. Svårt och slita sig och testa skidor när det är så roligt med bräda. Mamma höll sig till längdskidor idag, så det var bara jag, Ewa och pappa. Så tidigt (rätt så) i backen och full fart hela dagen. Förutom en kort paus för en god, onyttig, kanske fyra ostar-pizza. Det var vad vi förväntade oss iallafall. Vad vi fick: Not som much som förväntat. Men god ändå. 
Och på slutet av dan testade vi lite längdskidor. Galet svårt. 
Simone har haft lite lätta olyckor och äventyr med blodprov och läkarbesök. Känns långt borta att vara bortrest. Även om Micke har full koll. 
Pappa och Ewa
"Genom mina solglasögon, dum dum di dum"
Inbromsning


"Inte riktigt som vi tänkt oss-pizzan"

Krävde ett stort gap
Ewa på längdskidor
Och jag

1 kommentar:

Mikael sa...

Gött att du testar längdskidor! Fina bilder! Och jag hade blivit grymt besviken om jag fick en "fyra sallader"-pizza istället för "fyra ostar"...
Allt under kontroll hemma så njut av snön.