torsdag 28 februari 2013

Samnaun dag fem

skidor åktes idag också. Och det gick bättre än igår. Riktigt bra vissa åk. Efter åkning i Badgastein trodde jag att jag var uslast av de usla. Men nu var det inte alls så. Det är nog helt klart så att väldigt mycket hänger på att utrustningen ska vara anpassad till en själv. Så borde nog investera ett par skidor framöver. Dyr sport det här. Tyvärr har jag inte en enda bild på mig in action på skidor. Men jag är också the one and only med kamera i backen.
Vi har också varit i byn och kollat runt. Shoppat lite tax-free stuff. Druckit nåt som inte alls var Irish Coffe men ändå helt ok. 
Linbanan på väg upp 
Idag åt vi vettig mat
Enda bilden på hela familjen 
Shopping pågor
Barhäng

2 kommentarer:

Mikael sa...

NI får bita ihop på fredssidan i två dagar till, så att ni får ut max av resan. Fyra starka viljor i ett hus kan ju skava lite;-) Av bilderna att dömma ser det fortfarande härligt ut.

scarecrow sa...

Inte så mycket att bita ihop. Vi har fortfarande mycket trevligt & roligt. Tycker jag iallafall. Det är fantastisk åkning!