tisdag 2 december 2014

last month. let's make it a good one

det är redan December. Svindlande snabbt och det blir 2015. Vi har ett helt gäng med projekt hemma som vi har tänkt ska bli klara innan jul. Har känts som det är evigheter dit. Men inte längre. Nu börjar jag tvivla. Men har fortfarande förhoppningen att bokhyllan ska bli klar. Och fönsterbrädorna med för den delen. Och så ska jag julpynta lite. Och... Ja. Ingen mer plats.

På Torsdag åker Simone och Micke till Bryssel och jag blir ensam kvar med Spiken. Kommer sakna dem massor och oroa mig säkert hela tiden. Jag är en mes.

I helgen fyllde pappa år. Vi åkte dit för middag. Mycket trevlig tillställning med god mat, trevligt sällskap och snälla hundar.
Simone är mycket förtjust i sin Ewa


Fin tårta

Pappa, fortfarande ung

Koncentrerad presentöppning

Pappa fick en resa

Simone älskar som vanligt tillställningar med mycket folk. Här förevisar hon ett egentillverkat bildgalleri

Inga kommentarer: