onsdag 28 maj 2008

...

vaknade i morse helt utan röst. Mår inte dåligt, ingen hosta ingen feber men ingen röst. Om jag vilar några timmar så lyckas jag möjligtvis kraxa fram ord i tio minuter, sen är den borta igen. Annars mådde jag hyfsat OK. Förutom att jag har en grymt bad hair day och att Christer iallfall tre gånger påpekade hur trött jag ser ut. Borde finnas nån regel att man inte får säga det till folk.

Åkte hem till mamma efter jobbet. Hon bjöd på middag och jordgubbar på verandan.

Det är så tomt där. Oh så tomt. Alice huvudavtryck finns kvar på soffan, leksaker i trädgården, matskål och säng.

Så tomt.

1 kommentar:

Mikael sa...

Jag håller med dig! vad tänker de på? -du ser trött ut...
Nämen oj ser jag trött ut! gud vad roligt jag känner mig så mycket piggare. Inte för att jag var trött innan bara lite utråkad eller helt enkelt inte sugen på att vara här.

Nä, var man inte trött innna blir man det av sådana kommentarer.

Tycker synd om din mor. Hon tar det väldigt hårt och verkar sörja på liknande sätt som din syster. Mycket och tydligt. Hoppas att hon rycker upp sig lite till Krakow och blir lite gladare. Det är en svår period när ett liv som är nära försvinner.

kramar