fredag 30 maj 2008

nothing much

lång dag på jobbet idag. På kontoret halv åtta och hemma tolv timmar senare. Och fortfarande ingen bil. Har åkt med Edward idag och funderar på att cyckla imorgon. Dock fortfarande lite halvsjuk och hoppas att få tillbaka bilen imorgon så jag får se vad jag gör. Det bara bär emot så mycket att sätta sig på bussen. Speciellt när det är 25 grader varmt i göteborg. Människorna viker ut sig själva som inverterad origami på varje ledig gräsplätt. Och jag sitter på kontoret med persiennerna nerdragna.

such life.

1 kommentar:

Mikael sa...

such life but thats life. Kanske onödigt att prata om mat på bordet och pengar med mera.
hoppas du får bilen imorgon.
har lite detsamma som du, det är sjutton grader och jag står i en dammig logglokal medan berghällarna torkar upp och myggen vaknar.
Men vad fan det är ju sol 24/7 nu nästan så jag kan ju gå ut på natten om det inte vore för att man bör sova.

hoppas du är återställd till helgen.