söndag 28 december 2008

tungt

hoppas ni har/hade roligt ute.

Jag har inte gjort så mycket idag. En runda på stan. Har köpt en grej till köket. Promenerat runt lite med mormor och tittat på folk. Gick ut och sprang på eftermiddagen. Gick inte alls bra. Kände mig som en elefant med en mammut på ryggen. Rätt så tungt med andra ord.

Har lyckats hålla mig åt det positiva hållet de senaste dagarna. Men nu får det vara nog. Jag har precis sett en Steven Segal film och jag tröstäter skorpor med körsbärssylt.

1 kommentar:

Mikael sa...

Steven segal!... det värre än jag befarade, men du har varit åt det positiva hållet fram till igår, och det tycker jag är bra. varje dag kan inte vara positiv och du har väl samma rätt som jag att vara nere emellanåt.

Jag och rikard hade trevligt ute och jag är nöjd med min bearbetning av filmen som får det att se ut som om vi dricker hejdlöst. voummässigt var det inte mer än fyra stora stark egentligen, druckna under en tid av tre och en halv timme.

Jag var ju i skick att redigera filmen direkt efteråt.

Mor och far är rätt sjuka så vi göt inte så mycket och det blev ingen restaurant i går. Men det passar mig bra, jag ar inte lust att göra så mycket annat än att läsa och pyssla med datorn, kanske spela lite data. ser fram emot att ha en hel vecka ledig med dig.

puss