lördag 7 mars 2009

veckan som gått

ännu en vecka har passerat i svindlande fart. Hur mycket som helst på kontoret, har bara kommit hem innan nio en en enda dag. Fast det har varit intressanta mycket att göra och jag lär mig en hel del. Chefen däremot är på dåligt humör och hotar med att säga upp sig, svär och klagar över hur alla är inkompetenta och aldrig kan leverera något i tid och hur omöjligt det är att ha ett jobb och samtidigt barn. Han gör verkligen inte bra reklam för giftemål och familj.

Sprang hem från kontoret igår. Första gången ensam utan Claes. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. Bara två minuter långsammare än när jag springer med honom. Trodde det skulle gå mycket sämre. Och det var helt rätt dag att göra det på. Efter så mycket stress och spänning på jobbet är det skönt att tömma huvudet och göra sig av med alla frustrationer. En 1,5 timme lång joggingtur blir nästan som en bra fylla.

Annars i veckan:
Gymmat en gång med Josefin. Marklyft och rygg, och lite biceps för fåfängans skull. Funderar på att köpa kort på Sportlife för jag hade velat gymma lite mer. Ska försöka övertala Micke att också skaffa sig ett kort. Det är alltid roligare att träna med någon.
Klättrat en gång med anna på Domen. Mycket roligt. Det trevliga med att klättra är (förutom själva klättrande då) att man hela tiden träffar och pratar med massa trevliga människor. Det är på det sättet jag gillar att umgås med folk. Under tiden man gör något annat. No strings attached. Kanske fel mening när det gäller klättring men du förstår.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej