tisdag 22 september 2009

mixed snack

tillbaka i göteborg och tillbaka på kontoret efter semestern. Göteborg trevligt, kontoret mindre så. Inget nytt spännande har hänt (så klart) och allt flyter på i gamla, inte alls särskilt bra, hjulspår.

en rolig grej är iochförsig att jag har fått hem min fina mc till stan. Och kört till kontoret en gång. Jag hoppas på en del fint väder framöver så jag kan köra lite mer. Behöver träna innan vintern. Annars glömmer jag allting jag har lärt mig på körskolan. Min mc är så cool. Den låter häftigt, är rolig att köra, och jag känner mig mycket tuff när jag kör. Lite löjligt, jag vet. Men men.

Nu ska jag lämna kontoret och dra hem. Förhoppningsvis kan min förskylning släppa snart så jag kan komma igång och träna. Det har jag sett fram emot att göra i flera månader nu. Lite träningsrutier.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var detta för smygbloggande, visste inte om att du skrivit något.

Jag kände mig lite liten med din MC brevid min cykel. Men den är cool. se om inte jag kan vara med och leka nästa år...

Mikael

Anonym sa...

On ni vill leka allihopa så måste ni skaffa sidovagn.....