söndag 13 september 2009

White wedding

Det var en lång dag igår. Vigseln började klockan fyra i Barsta kapell, som var lite av en lada, en lada från 1600 talet. Men gästerna fyllde hela kapellet och det gav en väldigt mysig känsla. Och omgivningen är väldigt vacker, jag försöker titta på allt samtidigt, för det är ju inte så att jag kommer ha vägarna förbi någon gång snart. Festen och middagen var på Björkuddens hotell precis under Höga Kusten bron. Mycket vacker omgivnig och en rolig fest. Dock var jag rätt så trött, kände ingen alls nästan och var inte på ett jättesocialt humör, men det gick ändå. David och Maria var jättevackra och såg så väldigt lyckliga ut. Jag var glad att bara vara gäst och inte behöva känna nåt ansvar. Trots att jag inte var på partyhumör hamnade jag inte i säng förren halv tre, och sen kom Micke och väckte mig två timmar senare.

Således blev det en lång och tröttsam körning tvärs över landet. Landskapet har förändrats till mer bergigt och vi har kommit mycket närmare hösten. Så nu är vi i Borgafjäll och planerar att stanna här några dagar.

Inga kommentarer: