torsdag 26 juli 2012

Roligaste grejen

Åkte iväg på badutflykt till Lerkil, lite bortanför Kungsbacka. Typiskt nog glömde jag kameran hemma. Förstår inte riktigt hur det gick till eftersom jag alltid har kameran med mig. Överallt. Men men. Simone badade alldeles själv. Speciellt när vi höll på att packa ihop och jag tog av henne badkläderna för att sätta på riktiga kläder. Då sprang hon ner i vattnet, naken, satte sig ner, lade sig ner, plaskade massor. "SIMONE BADAR, SIMONE BADAR! Anledningen att vi åkte till Lerkil är att Annas kompisar kampar där med husbil och Anna tältar. När Sim fick syn på tältet blev hon helt överlycklig. OHH MUGRIK! Hon gick in och ut i tältet, lade sig tillrätta, ville sova och vara i tältet hela tiden. Roligaste grejen ever. När jag väl lyckades slita henne därifrån var det storgråt. Bådar bra för framtida vandringar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: