söndag 22 juli 2012

sista dagen i Sopot

sista dagen i Sopot närde en viss förhoppning om att solen skulle skina. Och det gjorde den, iallafall på morgonen när jag sprang min sista strandjoggingrunda. Sen var det lite sådär med solen. Lite sol, lite ösregn, lite sol, ännu mera ösregn. Men vi gjorde det mesta av dan mellan regnskurarna. Bada en stund, sen hänga på strandcafé för att äta lunch, sen bada en stund, sen fika i ösregnet, promenera lite, sen hem och packa. Middag medans det regnade och sen promenad på torget. Så timingen var rätt så bra. 
Nu är jag och Simone hemma igen, Micke är bortrest hela veckan. Vi har haft en jättefin semester (förutom vädermässigt då) och jag kan lätt tänka mig att åka tillbaka. 
Imorgon ska vi skutta (hrmm) upp klockan fem för att ta färjan till Skagen tillsammans med Carolina och Alice. 
Sista plaskandet
Chokladpannkakor med chokladfyllning. Jag blev nästan hög. Och mycket lycklig

Sista middagen på stammisstället. 

Och en sista kvällspromenad

Inga kommentarer: