tisdag 3 juli 2012

finally semester countdown

vill bara påpeka att jag fortfarande är sjuk. Hostan vägrar gå över och jag tycker mest synd om mig själv. Helgen spenderades kombinerat med att ligga på soffan och göra ovanstående samt jobba lite. Inte den roligaste helgen med andra ord.
Nu är sista veckan på kontoret innan semester börjar. Galet mycket att göra, och ännu mer med tanke på att jag missade halva förra veckan. Men jag känner mig rätt lugn ändå. Det löser sig alltid på något sätt.
Återkommer när det händer nåt roligt.
Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du köpt kortison?

Som du säger, det löser sig alltid till slut. Om det inte löser sig då det är inte slut :) Pussar mamma

scarecrow sa...

gillar verkligen det uttrycket. "om det inte har löst sig är det inte slut"
Mycket träffande.