måndag 17 december 2012

äntligen hemma

Äntligen tillbaka hemma! Känns mycket mycket bra. Jag har verkligen längtat tillbaka till vardagen, tro det eller ej. Längtat till min lägenhet, mina grejer. Har inte tänkt på hur mycket ens egna grejer runt omkring gör för välbefinnandet. Men efter fyra månader i princip på hotell har jag förstått det. Man behöver inte ha särskilt mycket prylar. Men lite behövs för att må bra.
Jag har bara varit hemma två dagar men har redan hunnit med att träffa syster, dricka te med föräldrar, rensa garderoben, krama Simone massor, titta på Dinosaurier och gå på julmiddag hos Chris. Det är sant. Borta bra, men hemma bäst. Tills nästa resa iallafall.
Simone fick klä granen alldeles själv. Hon var mycket stolt. KOM OCH TITTA PÅ MINA BOLLAL!

Chris lade till toppen

1 kommentar:

Anonym sa...

Full fokus på bollen :)