fredag 18 januari 2008

2 veckor (snart)

Inte mycket nytt att tillagga idag.
Vakna tidigt, snooza till sent, god frukost, 40 minuter 15km till jobbet. Sen bara jobb, jobb, jobb. Bygga strukturer, dela ut ansvarsuppgifter, forsoka andra attityder och stallningssatt ar inte lika enkelt som det kanske later. Resultatet ar att jag ar helt utmattad vid atta, nio, da jag slutar jobba. Jag maste ha varit valdigt fel ute da jag trodde att jag skulle hinna trana, se Bukarest, titta pa filmer, bli uttrakad. Inte en chans till nagot av dessa.

Jag kanner mig lite ensam emellanat maste jag erkanna. Mest att ata ensam. Det kanns som en maltid ar en social sysselsattning. For mig iallafall, sa det blir extra tydligt att jag ar ensam nar jag jamt ater endast i sallskap av en bok. Saknar familj att ringa, saknar pojkvan, saknar mina vanner och lagenheten (iallfall lite)

Men fortfarande ar jag mycket glad att jag akte, och kan tanka mig att aka langre perioder ocksa. Vi far se vad som hander.

Ciao

1 kommentar:

Mikael sa...

skriver kommentaren ett dygn senare idag.
Jag hoppas att du trivs. inte lika bra som hemma men att du har det bra. Lite av poängen med att vara borta såhär är att uppleva borta bra, hemma bäst. I praktiken.
Själv har jag kanske guldfisk minne och måste uppleva detta på det sättet...
Go get em!