onsdag 23 april 2008

all work and no play

13 timmar igår och massa timmar idag. Hur dålig tajming är det inte att den ena bryter foten när den andra är på semester. Och jag kvar själv. Hann köra ett kort men intensivt gympass efter jobbet iallfall. Ben och armar med lite rodd som avslut. Känns bra. Verkar som jag inte blev förskyld som tur är. Knock on wood. Känner mig helt frisk nu. Det kanske var helgdeppighetssjukan.

Imorgon ska jag äta lunch med höjdare från huvudkontoret. De sa att de vill träffa någon mer än bara chefen. Hmm undrar varför. Inga spekulationer på nätet i varje fall..

Hittade House säsong 4. Men på grund av manusförfattarstrejken i USA så är inte alla avsnitt klara. Buhuhu. Vad ska jag göra nu på kvällarna. Som faktiskt börjar bli varma. Idag var det jeansjacka och bara-ben väder. Antagligen går det över tills du kommer. Hoppas inte.

Ciao

1 kommentar:

Mikael sa...

lustiga kontraster, vi är i samma land och ändå har jag en meter snö medans du har full vår. Längter hem. Har blivit mycket jobb på en vecka nu, ar blivit tiden av två veckor på en. Undrar hur det skulle sett ut utan Niklas, det var i grevens tid han kom upp. stackaren blev inkastad rakt i smeten men klarade sig galant.

jag är nyfiken på hur det där lunchmötet blir, du är ju en utmärkt representant tycker jag. Det borde bli god mat iallafall.

puss