söndag 6 april 2008

lördag förmiddag

lyckades nästan i vanlig ordning att missa tvätttiden i morse, men hann iallafall med två maskiner. Behöver inte debitera jobbet för nya underkläder.

Sedan åkte jag iväg till löplabbet för att införskaffa nya löparskor. Fick veta att jag har ett helt neutralt löpsteg och fina fötter. Efter lite prövande blev det ett par nya guldig Nike. Så fort min fot slutar göra ont ska jag ut och testa dem.

Sen iväg till A. Vi skulle egentligen gå och klättra, men istället blev det promenad i Slottskogen. Inte riktigt vår i Göteborg, men på god väg.

Årets första picnic.


Lite klättring blev det också.


Lägg märke till texten ovanför observatoriet. Har aldrig sett det förut.

Sen blev det mat hos italienaren mitt emot. Fortfarande lika mafioso, men mycket god mat. Och så stor protion att den räcker nog ett par dagar. Det börjar bli mer och mer tydligt att jag verkligen måste gå och klippa mig igen.


För övrigt så gick jag även till systemet själv för första gången på hur länge som helst. Ska vara duktigt social och gå hem till J ikväll och sen ska vi nog gå ut.

1 kommentar:

Mikael sa...

Alla bilder kom inte upp, så jag kunde inte se texten ovanför observatoriet, tyvär. TYcks varit en bra förmiddag. Jag hoppas att eftermiddagen var lika bra med trevligheter hos J m.m.
Och ja du behöver klippa dig, ditt hår har växt ikapp och förbi mitt igen.
Trevlig söndag, nu ska jag försöka lura rödingen.