fredag 4 april 2008

finance sucks älgpung

precis kommit innanför dörren, hungrig som fan. Håller mig borta från småätandet, men kan inte säga att det gör några bra saker för mitt humör.
Helvete på jobbet. Dessa jävla rumäner kan aldrig göra något i tid. Jag trakasserar och ringer att de iallfall ska skicka in en estimering. Men de vägrar. Till slut skickar de in lite siffror och jag ser med en blick, behöver inte ens räkna att de är helt fel. Ringer och säger att det är fel fel fel. Gör om gör bättre helst nu. De tjafsar lite säger att det inte alls är fel. Räknar lite och upptäcker att klart det är fel. Jag har rätt de har fel. Moahaha. Tillfredställelsen är kort, jag måste ändå vänta på att de ska göra rätt. Och blir bara ännu mer hungrig.

1 kommentar:

Mikael sa...

Du och dina Rumäner. De ger sig vistt aldrig. inte ens efter att du varit där, men vissa ställen är så uppenbarligen. Själv handskas jag med borrbolag som är ungefär lika dana. Nu har jag gjort en väg åt dem men jag tänker ändå åka ut nu för att se att de inte åkt av den...
Och mitt internet...
Jag som hade gjort det så bra och nu är det borta. har det bara på PCn och den suger. Död åt microsoft!