söndag 9 oktober 2011

ja då har ännu en vecka gått och hösten är äntligen här (not)

Vet inte hur det har gått till. Men en hel vecka har passerat redan. Kan inte säga att det har varit en av mina bättre veckor. Sim har varit sjuk nästan hela tiden. Hemma från dagis måndag och tisdag och sen en snorproducerande maskin resten av tiden. Idag är första dagen det börjar släppa lite. Jag har varit på jobbet hela veckan. Och när jag säger hela veckan är det ingen överdrift. Bokslut from hell denna månaden. Lyckats träna två gånger illafall, på lunchen. Hade jag inte gjort det hade jag antagligen börjat ta ut min aggressioner på mina inte ont anande kollegor. 

Fredag kväll däckade jag tillsammans med Sim klockan åtta. Och samma sak hände Lördag kväll. Nu på Söndag känner jag att jag har vilat upp lite. Tillräckligt för att inte behöva lägga mig samtidigt som bebisen. 

I lördags åkte vi iväg på utflykt till Tjolöhom för att spana in den årliga Skördefesten. 
Finfina tomater
Jag och Simone har matchande byxor 
Och delar på en grillad majskolv
Det dansandes folkdanser 
Som Sim sen härmade
På vägen hem stannade vi på Freeport och kollade läget. Kan konstatera att de mest har skräp
Söndagen blev nog höstens kallaste och stormigaste dag. Förra helgens sommarväder känns väldigt avlägset

Inga kommentarer: