tisdag 18 oktober 2011

ut från dimma

Helgen spenderades upp i Mickes stuga i Dalsland för att fira hans mammas och mosters födelsedag. Det blev en väldigt trevlig tillställning som spände över generationsgränserna. Vi var i alla åldrar från ettochetthalvt till åttionågonting. Och alla hade väldigt roligt tror jag. Dagarna spenderades med promenader, mat, lek med Simone och mycket prat. Natten spenderades tyvärr med tandvärk för Sims del och därav nästan ingen sömn för oss. 

Och när vi kom hem blev både jag och Micke sjuka i nån typ av matförgiftning/magsjuka eller liknande. Båda två utslagna samtidigt. Inte helt optimalt. Som tur var tog mina föräldrar Simone hem till sig över natten. Pappa både hämtade och lämnade henne på dagis och jag och Micke fick tid att bli friska. 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vet inte hur jag skulle klara mig utan mina föräldrar i stan. Tack att ni finns och ställer upp så väldigt mycket!
På svampjakt
Sim upptäckte att "plampan" var väldigt rolig att leka med
Pannkakor på gång
Micke och Sim tittar på foton
Schack visade sig vara ett mycket kul spel
Bakom fönstret

Inga kommentarer: