tisdag 19 juni 2012

måndag; ett foto varannan timme typ (lyckades inte varje timme)


Studiedag på dagis och Micke i Kiruna. Snacka om att dagen går snabbt då.

Vi stiger upp klockan nio och käkar frukost. Jag läser bok Simone tittar på Spöket Laban

Runt elva är vi påklädda och har städat upp och tvättat lite

Fram tills klockan ett behöver jag jobba lite medans Simone tittar på Mumin.

Vi går ut på en promenad på en timme, och klockan tre var vi hemma och lagade pannkaksplättar. Simone åt och tittade på Spöket Laban, jag åt och jobbade.

Runt klockan fem var vi på Universeum. Ett försök att kompensera all Spöket Laban tittande och jobbande.

Klockan sju, efter en viss Muminkris (ingen TV tittande efter sex (sen tre dagar tillbaka)) satt vi vid köksbordet med varm choklad och Muminbok.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra dokumenterat! jag gillar den första bilden där Simone tittar upp och undrar vad 17 du håller på med (sedan tänker hon att det där såg kul ut, jag ska också klättra upp på stolar och sträcka mig så högt upp jag kan)
Sedan så är det välfångat att få med när Simone pekar på något kul, det bästa hade varit om du tittat på det hon pekar på och inte in i kameran.
ha en bra vecka love.
/Micke

scarecrow sa...

sant. Hann inte riktigt med blicken. Men bilden hade nog blivit intressantare.