söndag 24 juni 2012

Sjukt och regnigt

Blivit sjuk igen. Eller antagligen inte riktigt frisk sen förra förkylningen. Det har hållit sig på en lagom nivå hela helgen för att bryta ut med jobbig "ont i bröstet" hosta nu på söndagen. Och 17 gubbar, jag har verkligen inte tid att bli sjuk. Två veckor kvar till semestern och hur mycket som helst att göra på jobbet. Micke har fått ta hela Simoneansvaret idag medan jag legat och tyckt synd om mig själv på soffan. Det är synd att han inte har nånstans att ta vägen för att få lite hjälp och avlastning, på samma sätt som jag åker till Grimmered när han behöver lite utrymme. När det hällregnar ute finns det liksom inte så mycket att hitta på. Även om jag tycker han lyckats ypperligt idag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lilla barn :( Mike och Simone är alltid välkomna att komma till Grimmered, även om vi inte är hemma kan dem hitta ett fristad där:)

scarecrow sa...

tack!
Värmer att höra. Jag jobbar på att krya på mig.
Pussar