lördag 17 november 2012

a day of nothing

tillbaka i Toronto nu. Men inget vettigt gjort. Har tillbringat större delen av dagen med att ligga i sängen, äta popcorn, läsa tidningar, läsa bok och slappa. Drabbas lite av dåligt samvete över att jag borde tillbringa min tid på andra sidan Atlanten bättre än det här. Men nu när det är mörkt och natt är det inte så mycket jag kan göra åt saken.
Försökte även ta lite kort på mig där jag ler. Men det visar sig totalt omöjligt. Ett falskt leende i spegeln blir ännu fånigare än det skrämda rådjuret.
Men imorgon hoppas jag på utflykt till Niagra. Och då förhoppningsvis massa foton.

3 kommentarer:

Mikael sa...

Bra att du tar det lugnt denna dag tycker jag. Samla motivation till att hitta på ngt.
Ha det kul i Niagara, sr fram emot rapport,

Anonym sa...

Håller med Mike, att ibland slappa och ha tråkigt är bra då orkar och uppskattar man saker mycket mer och det gäller alla både vuxna och barn. Sinne och kroppen behöver nollställas då och då. Tänk att ha fest varje dag och äta bakelsen, man sluter njuta av det ganska fort. Det blir kul med utflykt till Niagra, känn absolut inte dålig samvete tvärtom insupa färger, stämningen, bilder och njut så kan du rätt återberätta allt du upplevde och dela din glädje med närmaste. Sim kommer att vandra med tata och leta efter tomtar i skogen runt stugan, säkert kommer hon att bäretta om hon ser några :) Love mamma

scarecrow sa...

ser fram emot att hora om Sim upplevelse med tomtar i skogen =)
Och jag slappte det daliga samvetet ratt snabbt igar.