tisdag 6 november 2012

jag tränar bättre på vardagar

datorn laddad igen så jag kan ladda upp bilder. Om jag hade haft några vill säga. Men vardagen har startat och jag är på plats på kontoret från halv nio till halv sex. Mycket att göra och tiden flyger verkligen iväg. Stor skillnad mot att vara ledig.
Så idag tillbaka på hotellet, gå ut på en liten promenad för att få de sista glimtarna dagsljus och sen en sväng till gymmet och poolen. Igår sprang jag fem kilometer och simmade några vändor. Och idag sprang jag lite längre och simmade lite längre. Mycket skönt. Synd att det inte finns en rejäl pool hemma, typ på taket. Hade varit gött att starta eller avsluta dagen med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att köpa ett hus med pool. Ewa har hittat ett sånt hus i Onsala åt dig ca. 18 mille :)
Hur tar du dig till kontoret? Är det långt? Planerar dina kollegor typ Copa Cabana revy med fjädrar och bling för dig?

scarecrow sa...

hus med pool hade inte varit fel. Dock kanske inte riktigt värt för 18 mille.
Tar taxi till kontoret. Inte särskilt långt. Tar mellan 20 minuter och en halvtimme beroende på trafik. Copa Cabana ligger i Rio ju.. Så jag tror inte det blir en revy. Men ikväll ska vi ut och äta på nån barbecue ställe. Att grilla saker verkar vara ett Brasilianskt nationalnöje.