måndag 26 november 2012

flocken är samlad igen

inga problem med att Simone inte skulle känna igen mig. Jag som nästan var lite orolig. Helt i onödan. Hon blev jätteglad och erbjöd mig Späckhuggaren Oscar och jag blev jätteglad och kramade henne hårt. Precis som det ska vara.
Idag har jag hoppat över att vara på konoret och istället tillbringat hela dagen på olika lekplatser. Solen har skinit och det har nästan varit varmt. Bortsett från att jag slog i huvudet jättehårt i en klätterställning jagandes Simone så har vi haft en ypperligt trevlig dag.
För övrigt så har jag sprungit min första dag på mina "20 minuter per dag utmaning" jag kände mig så pepp efteråt att jag till och med körde ett av Ewas gympass.
Blöta löv ger inte riktigt lika fina buketter

Nästan så att det var för varmt med mössa och halsduk

Nya sättet att komma upp på kanan är att klättra den hala vägen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad att flocken är samlad. Bra för alla. Passa på och gläd er av solen, här har jag inte sett solen på en vecka, det regnar varje dag. Deprimerande. Hoppas att ni hittar på roliga grejor tillsammans. Gjorde min första 20 oavsett väder, får se hur länge det varar. Var på St Jörgen och fick massage, inte imponerad. Fick tips att tugga/äta torkad ingefära. Man kan köpa smaksatt med kanel, lime eller naturell, mycket gott, man blir varm av det. Se framemot att åka iväg med pappa. Fortfarande håller målet hemligt, pappa börjar bli nervös/osäker tror jag för att inte ha koll, det är ganska roligt. Pussar mamma