onsdag 21 november 2012

lite utmaning

hittade när jag planlöst surfade på olika träningsbloggar medans jag väntade på planet.

”There is a new bet in town. 26 nov-23 dec (4v) så måste man springa minst 20 min utomhus varje dag. Inga undantag. Man springer när man vill, enda kraven är 28 dgr, utomhus, minst 20 min. A double dare?”


Ska försöka haka på. Tjugo minuter är egentligen ingen tid alls. Men gör man det varje dag blir det ändå runt nio timmar i slutändan. Inte illa det. Den största utmaningen är nog att faktiskt göra det samtidigt som Micke och Simone hälsar på i Warszawa. Mina prioriteringar tenderar att ändra sig då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske jag också hakar på med power promenader, 20 minuter känns mkt bättre än 30 min. Är vi lättlurade? Jag längtar efter dig väldigt mycket, hoppas du är hemma till jul. Love mama

scarecrow sa...

jag tycker absolut du ska haka på. Power promenader är mycket bra. Jag kommer göra dagliga avstämningar.
Its a deal =)