fredag 23 november 2012

Warszawa with love

äntligen tillbaka. Inte riktigt hemma. Men mycket mycket närmare. Känns skönt att kunna ringa och prata med alla i Sverige utan tidszonförvirring.

Jag landade i Warszawa igår vid lunchtid. Flyget från Toronto var bara sju timmar långt (jämfört med tolv till Sao Paulo). Men rätt skumpigt med mycket turbulens. Detta kombinerat med att jag inte var särskilt sömnig ledde till att när jag landade i Polen hade jag inte sovit på nära 24 timmar. Jag var inte mitt vassaste om man säger så.

Så hela dagen igår spenderades horisontalt i soffan. Jag sov två timmar, tvingade mig själv att vakna vid fem. Tittade på en film och lite TV serie och gick och lade mig igen. Så nu på morgonen när väckarklockan ringde kände jag mig hyfsat i fas. Vi får väl se hur det känns i eftermiddag.

Nästan December nu och inte många veckor kvar på mitt Assignment. Tiden har gått väldigt blandat. Ibland har den flugit fram och ibland sniglat. På söndag kommer iallafall Micke och Simone för att hälsa på en sista gång. Har inte sett dem på fyra veckor så det ska bli extremt skönt att ha dem här. 
Dagens outfit. Jeansdag på kontoret på fredagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Darling, vem som gjorde foto? Först gånger som jag ser dig presentera dagens outfit inte på toa :)Skönt att ha dig mycket närmare. Hoppas du är hemma snart. Pussar love mamma

scarecrow sa...

jag gjorde foto själv. Lade kameran på bokhylla och använde självutlösare. Tog foto innan jag åkte till kontoret denna gången.
Längtar hem också.
Pussar