lördag 25 maj 2013

äntligen helg

jag har i princip varit trött hela veckan. Lyckades aldrig hämta mig efter bröllopshelgen. Massa kaffe och mer kaffe utan att det hjälpte.
Till det var det en utekväll på Dubbel Dubbel i Onsdags med mina kollegor. Mycket god mat och i o med att det var italienare och fransmän med, så lite för många flaskor vin. Hemma runt ett efter en väldigt trevlig kväll. Men gjorde mig inte piggare.
Och vi lyckades också trycka in att springa milrundan i Skatås i Torsdags. Mickes hela familj passade Simone medans vi sprang. Sist jag sprang milen var lite mer än ett år sedan. Och trots att jag har tränat rätt bra senaste fyra månader så har mina löprundor inte överstigit åtta kilometer. Men milen gick hyfsat. 1 timme och 4 minuter. Bra känsla hela vägen, men lite sliten efteråt.
I fredags mötte mig dukad middag när jag kom från jobbet. Fisksoppa på nyfångad kolja, jordgubbar med vispad grädde och Cava. Hello helgen!
Och nu håller vi (Micke) på att packa, för vi ska spendera helgen i ett tält. Simone är mycket mycket laddad. Jag not so much. Men tror det kommer bli roligt. 

Inga kommentarer: