fredag 31 maj 2013

end of May

Nu är Maj nästan slut. Och jag hade fel i det jag skrev i början av månaden. Vi har badat, det har blivit sommarvarmt, jag har ätit lunch på bryggan på jobbet och det går att gå hemifrån utan jacka. Tänka sig. Det trodde jag aldrig bara för tre veckor sen. Och nu får jag hoppas att det inte blir som förra året. Att det var det här som är sommaren, och resten av månaderna blir bara regn. 

Veckan har blixtrat förbi. I månadags var jag i Paris. Flyga ut från Göteborg sex på morgonen och flyga hem tio på kvällen. Allt jag såg är flygplatsen, massa trafik, kontoret och Eiffeltornent som en liten liten prick långt borta. Väldigt bra dag jobbmässigt. Annars väldigt tröttande och lite tråkig.
Träningen har blivit lidande hela veckan. I tisdags var jag för trött, i onsdags var jag för lat och igår drack vi vin och läste böcker istället.

Och idag ska vi åka till andra sidan Sverige för att spendera helgen med Maria, David och Tuva nånstans i skogen i närheten av Vingåker.

Jag gissar att jag måste lägga kameran på laddning. För massa bilder utlovas.


Inga kommentarer: