fredag 17 maj 2013

moving on utan att märka det

inte för att jag har så mycket intressant att säga men ändå. Life goes on. Vardagen händer. Till exempel så...

  • har jag varit på yoga och sprungit i regnet.
  • jag  och Sim har ätit middag med Josefin, Carolina och Alice. Simone konstaterade att "ALICE E MIN KOMPIS"
  • Micke har kommit hem från fiskeresa och fyllde våran frys samt halv Josefins med fisk. Och jag har tittat på hans rekordfiskefilm
  • Simone har varit hos tandläkaren utan att behöva visa upp några tänder.
  • Jag har kört i en timme i bilköer för att komma hem från jobbet "hallå vägtullar vad för nytta gör ni egentligen?"
  • Vi har varit på Klätterlabbet och klättrat lite.
  • Det har blivit nästan 27 grader varmt ute och jag har åkt motorcykel till kontoret.
I kväll äter vi middag med Mickes familjs vänner från Dallas. Och imorgon åker vi till Norge på bröllop.
Massa saker hela tiden....

Inga kommentarer: