onsdag 11 mars 2015

sådär sådär

det har varit vårkänslor i flera dagar nu. Förutom i helgen så klart. Helgen var grå och kall och blåsig. Rätt uselt faktiskt. Ett besök hos Carolina på Lördagen. Och häng på DaNino på Söndagen. Himla bra ställe där hundar får följa med. Våfflor, kaffe och goda mackor. Och roligt sällskap då. Även om jag kände mig trött och avslagen. För definitivt skylla på att vädret sög.

På måndag var det så klart strålande solsken. Jag åkte ut till Delsjön med Spiken innan jobbet och sprang en runda. Kändes helt ok. Även om jag är långsam som en snigel. Och har i princip hållit samma takt sen jag började springa typ för tio år sedan. Har lite förhoppningar för den här löpresan att jag ska lära mig lite teknik så jag kan bli lite lite snabbare och tycka det känns lite roligare att springa. Jag ser mig själv som en springande människa. Men jag är liksom inte där.

Har lyckats jobba upp mig till att kunna göra en (1) pull-up nu. Mitt mål med sex stycken till Juni känns fortfarande väldigt avlägset. Fattar inte att det ska vara så jävla svårt. Jobbar vidare.

Simone har känts lite tveksam att lämna på dagis senaste dagarna. Hon säger att hon längtar efter oss, och att hon är lite morgonblyg, och känns i allmänhet lite ovillig. Vilket är väldigt ovant eftersom hon har varit den som sprungit in så fort vi kommit fram. Jag hoppas inget speciellt har hänt som har fått henne att känna att hon inte vill gå dit. Får se hur det utvecklar sig.

Imorgon tjänsteresa till Warszawa. Inte jättesugen. Hade velat åka till Krakow och hälsa på mormor när jag ändå var i närheten (typ). Men känner inte att jag vill vara borta hemifrån så länge. Speciellt som jag ska åka bort en hel vecka om några dagar.

Ja ja

Inga kommentarer: